Jak šel skútr do servisu – part 1

Bylo, nebylo… No spíš nebylo, než bylo. Jednoho dne nadešla doba, kdy jsem chtěl dát svého skútra Sym Mio 50 do servisu, jelikož za chladných rán nějak po startu nechtěl jet.

Když sem ho kupoval, tak mi švagr povídal, že je vadný sytič, ale dá se s tím jezdit, což byla pravda, ale v té době jsem skútr měl jen na občasné projížďky a od nynějška mě má vozit do práce, takže nebudu ráno 15 min čekat, než se zahřeje.

Jsem městský děcko a motor sem viděl akorát ten z auta a nějaký nákresy v autoškole. Tož jsem tedy vyhledal na internetu autorizovaný servis této značky a v okolí na mě vyskočily hned 3, zvolil jsem samo sebou ten nejbližší a dojel tam.

Vysvětlil jsem panu servisákovi, jak se věci mají, skútr byl v pátek hotov, tak sem pro něj valil, jelikož měl být slunečný víkend. Cena opravy cca 1500Kč, 600 sytič, zbytek oleje a “servisní prohlídka.”

Dojel jsem domů, postavil skútr na dvoře a tradá do obchodu ať je na víkend co jíst. Po asi dvou hodinách jsem se vrátil a chtěl sem hodit skútr do stodoly, ale ouha, nechtěl chytit. Nechytal se 5 minut, 10 minut ani za 30 min občasného prošlápnutí, to sem chytl amok a úplně zapomněl na to, že druhé den mám jít na ryby (beztak bych aspoň 60ku chytl).

V sobotu sem teda naložil skútr na pickupa a tradá do servisu, chlapík čučel, že jako co tu dělám, říkám mu: “nestartuje to.” No kua jak zákon schválnosti se skútr sundal z pickupa, chlapík ho nastartoval (nepochopím). No projel se na něm a že blbě táhne, tak si ho tam nechal. Teďka v úterý telefon, že je to hotové.

Tož já natěšený volám ženě ať mě tam hodí. Dojel sem na místo, prý to servisák projížděl celé poledne, tak sem nasedl, nastartoval a tradá dom, ujel sem asi 4 ulice a kua furt to jelo jen 35 km/h max. tož sem to otočil, volám ženě ať to taky otočí a šup zpět, chlapík zas oči v sloup, co furt chcu.

Už se ve mě celkem vařila krev, protože než sem skútr dal do servisu, tak aspoň jel. No řekl mi, že tam dal neoriginální sytič a že je to asi tím (což je divné, jelikož s tím neoriginálním sem aspoň předtím dojel dom, ale zas už nenastartoval). Tak sme si vyměnili pár frází a do pátku má být originální díl na dílně, mezitím tam hodil i druhou baterku ale bez efektu.

Tož sem zvědav, co bude v pátek…

2 thoughts on “Jak šel skútr do servisu – part 1”

    1. Nakonec šťastně, skútr tam strávil teda celkem dlouhou dobu, ale jezdí teď parádně. Napíšu druhý článek, ale nebylo času

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

5 × four =