Jak šel skútr do servisu – part 2 finále

… tak, v pátek se nic nedělo, ještě nebyl.

V pondělí telefon, vše je ok, skútr jede, přijeďte si!

Sedl jsem tedy po práci do auta, nabral ženu ať mě tam teda zase vyhodí a trochu skepticky jí řekl, ať jede pomalu, aby se pak nemusela z daleka vracet :-D.

Došel jsem do prodejny a pan opravář už netrpělivě pokukoval, jestli to jdu já, o kom se mu zdají noční můry.

Šel jsem tam s tím, že určitě nebude vše v takové pohodě, jak se zdá, ale tentokrát kupodivu bylo vše OK, skútr je staršího typu a dle zjištění se v něm někdo hrabal a dal tam neoriginální díly, no a ty šly do kytek. Konkrétně tryska byla tím hlavním problémem.

Pan servisák mi tedy předvedl, že skútr startuje jak po másle a nechal mě se projet. Po nastartování bylo slyšet, že vše jede plynule, přidal jsem plyn a jel se projet.

Stal se zázrak, skútr jel 65km/h! Je to 50ka, takže super výsledek.

V rámci servisu došlo ještě k výměně svíček, baterky, provozních kapalin a řemenu, práce byla grátis, což velmi oceňuji.

I když recenzi píšu až teď v listopadu, musím říci, že nakonec pan servisák odvedl dobrou práci a skútr od toho června/července jezdil bez jakýchkoli problémů.

Když jsem odcházel, tak jsem se ptal, jestli můžu přijít někdy příště, pan opravář při tomto dotazu málem vyskočil z kůže, ale nakonec svolil, protože teď již zná historii mého stroje a já vím, že mu v budoucnu jistě udělí dostatečnou péči.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

three + nineteen =